video + fotky z Eclipse!!

14.03.2010 11:56

Už se nám pomalu ale jistě poukazují videa z Eclipse... Já jsem samozřejmě ráda, ale nevím.. Zařekla jsem se, že se nebudu moc na ně koukat.. Nechci znát dopředu půlku filmu..=D=D Takže je sem budu dávat, ale nebudu se na ně koukat.. Jsem zvědavá, jestli mi to vydrží..=D=D  A teď to video.. Nevím, co k němu říct.. Pusťte si ho, a sami posuďte.. Já řeknu jediné.. WOW!!!

video...

fotky z videa...

více fotek zde

bye Gabča

source

—————

Zpět


video + fotky z Eclipse!!

Datum: 27.06.2010

Vložil: @ndulka

Titulek: =0*

tesim se mam ji t s kamoskou do kina a budem radit taq se mots tesim!!:-0*

—————

Datum: 14.03.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: :)

Všechny postavy vypadají jinak, ale krásně, vid? Těším se na film ;o) Taky jsem se zařekla, ale nevydržela jsem to :oD

—————